.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
17 شاخ اینستاگرام در مازندران نقره داغ شدند
رئیس پلیس فتا مازندران از معرفی 17 شاخ اینستاگرام که با انتشار تصاویر مبتذل و تبلیغات مدلینگ که قصد اخاذی داشتند به مرجع قضایی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران از معرفی 17 شاخ اینستاگرام که با انتشار تصاویر مبتذل و تبلیغات مدلینگ که قصد اخاذی داشتند به مرجع قضایی خبر داد و گفت: مدیران ۱۷ صفحه اینستاگرام در شهرستان بهشهر که با انتشار تصاویرمبتذل، تبلیغات مدلینگ با محتوای نامناسب قصد اغفال و اخاذی جوانان را داشتند شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا بهشهر در پی رصد فضای مجازی ۱۷ صفحه اینستاگرام را که اقدام به قبح‌زدایی و ترویج سبک زندگی غربی می‌کردند، شناسایی کردند.

 

رئیس پلیس فتا مازندران ادامه داد: مالکان ۱۷ صفحه اینستاگرام پس از تهیه مستندات با دستور مقام قضایی احضار و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

خورشاد ادامه داد: با دستور قاضی دادگاه هر ۱۷ پیج مسدود و پس از حذف محتویات آنان، لوگوی پلیس فتا در صفحات درج شد.

 

وی افزود: متاسفانه برخی افراد غیرمتعهد و سودجو برای جذب دنبال‌کننده دست به هر اقدامی می‌زنند و فضای مجازی را برای کسب درآمد یا اشاعه ابتذال آلوده می‌کنند.

 

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: همه تحرکات هنجار شکنان در فضای مجازی کنترل می‌شود و کسانی که اقدام به بازنشر تصاویر مبتذل و خارج عرف کنند نیز به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی معرفی خواهند شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.017 seconds.